ARTIST ROY YARIV

מבזק קוסמי, סתיו 2022 | אקליפסים בשור-עקרב

Tamar Aviyah ציר הדרקון

אנחנו בעיצומו של חלון זמן אינטנסיבי בין שני אקליפסים על ציר עקרב\שור. באסטרולוגיה המסורתית, אקליפסים ידועים כזמנים מסוכנים המביאים תהפוכות, מפלות, מלחמות, אסונות טבע וכדומה. באסטרולוגיה ההתפתחותית, אקליפסים מתפקדים כזרז שמאיץ, מעצים ומקדם באופן הדרגתי התפתחות בנושאים המגולמים במיקומם הנוכחי של ראש וזנב הדרקון. מכאן, לאקליפסים יש השפעה גורפת על כולם כחלון זמן של שינוי מואץ, ובנוסף, יש להם השפעה דרמטית על מסלול החיים כאשר הם חלים במיקומים אסטרטגים במפת הלידה. שנים בהם אקליפס נופל על שמש, ירח, ראש דרקון או צירי המפה (AC,DC,MC,IC) הם זמנים משני גורל בהם "התוכנית הגדולה" (או ההשגחה הפרטית, אם תרצו) מתערבת בחייהם של אנשים קטנים על מנת להשיב את האדם למסלול הנשמתי שלו, או לחולל קפיצות קוואנטיות וצמתי בחירה גורליים. אשמח לערוך עבורכם יומן אקליפסים אישי כתרגיל התבוננות שחושף תובנות חשובות על מסלול חייכם, הבחירות שעשיתם והבחירות שהחיים עשו עבורכם. אין כמו אקליפס כדי להפנים ש- "חכמה הדרך מההולכים בה"

בואו נתחיל עם ההשפעה הקולקטיבית של האקליפס הנוכחי. הדרקונים, והאקליפסים הנלווים להם, נמצאים בעקרב\שור מ-2021 עד 2023. ציר עקרב\שור מדבר על החוויה הגופנית, החומרית והמינית, על יצר ההישרדות (והדרכים הדיס-פונקציונאליות בהם הוא מעוות את ההכרה, הפסיכולוגיה, והבריאות שלנו), על טרנספורמציה חומרית (לדוגמא ברמה הגנטית, בסביבה האקולוגית, במבנה הכלכלה) ועל התשוקה הנואלת לסיפוק מתמיד, קביעות, בעלות ושליטה. מבחינה תודעתית, דגש על ציר עקרב\שור יכול להעצים חרדה קיומית, טריטוריאליות, הרס עצמי ותסביכי אמון\שליטה שנובעים מתפיסת הגוף הפיזי כמציאות היחידה שאין בלתה. מופע נוסף הוא מאבק פנימי בין דואליות של גוף ורוח, כפי שנהוג בדתות האברהמיות. מצד שני, שור\עקרב יכול להציע מודל רוחני שמשלב את ראיית האמת הבלתי מתפשרת של עקרב- המתמחה בכיליון, רגנרציה, והיווצרות- עם חוכמת הגוף וההנאה החושית של שור. זהו אידאל רוחני בו ההוויה מתגלה בתוך ובאמצעות החוויה החושית והאנושית, לא דרך איון, הכחשה או ניסיון לשלוט של הגוף. אורנוס מלווה את מהלך הדרקונים בעקרב\שור ודורש שינוי דפוסים על ידי ערעור אזור הנוחות והמצאת אלטרנטיבות רדיקליות. בחסות אורנוס, והריבוע הארוך בין אורנוס לסאטורן בדלי, שני הכוחות המרכזיים שמקדמים טרנספורמציה קולקטיבית בעת הזו הם האצה טכנולוגית-מדעית, שמשנה את האופן בו אנו תופסים מהו אדם ומהם חיים, וקריסתם של מוסדות חברתיים שלמדנו לקבל כמובן מאליו, כמו משטר דמוקרטי, זכויות ליברליות ושוק קפיטליסטי.

אקליפסים באים בצמדים- בפער של שבועיים, ובסדרות- לאורך שנה וחצי. על מנת להבין את המסר שהאקליפס מביא, נסתכל קדימה ואחורה ונחבר את הנקודות בין צמתי בחירה שיצרו דרך מסוימת. האקליפסים הקודמים בסדרה הנוכחית חלו בנובמבר 2021, אפריל\מאי 2022, והבא יחול במאי 2023. אם אתם מזהים את התאריכים האלו כזמנים משמעותיים בחייכם, כדאי לשלוף את מפת הלידה ולבדוק אם יש משהו במעלות 0-4 או 8-18 במזלות שור, עקרב, אריה או דלי. אם יש לכם יום הולדת בסמוך לאקליפסים (25 אוקטובר, 9 נובמבר) – בינגו! אתם בשנת אקליפס.

המעורבות של ונוס, פלוטו וסאטורן בחלון האקליפסים הנוכחי אומר שברמה האישית אנחנו מעבדים סוגיות עקרב\שור דרך חוויות במערכות יחסים, ובפרט סוגיות של יחסי כוח ואמון. מרקיורי בהיר, מעמיק וחד מאפשר לחתוך דרך הסחות דעת, ריאקטיביות רגשית ודרמה על מנת להתבונן בצורה מפוכחת וישירה על סוגיות של סקס, כסף, אמון וערך עצמי. מארס, שנכנס לרטרו באמצע חלון האקליפס, ממשיך להחזיק ריבוע לנפטון וליופיטר ולכן חשוב לנטרל באופן מודע נטייה להגזים ולהמר או להסתיר ולהכחיש. אם המפה שלכם מושפעת באופן ישיר מהאקליפסים והתקופה הזו מביאה עימה אובדן, פרידה, או סיום, יחד עם הצער דעו שהסיום מפנה מקום למה שבריא, חיוני ונחוץ לכם. אם משהו חדש מתחיל - אתם מוזמנים לראות בו שער משמעותי לשינוי. אם החרא צף- מזל טוב, כעת צריך להתמודד. זה זמן לאומץ ואמונה בעצמכם ובדרך.

סייג קטן- בגלל שאקליפסים פועלים כסוכני שינוי בשם כוחות שמעבר לרצון החופשי המודע של האדם, זה לא הזמן להתווכח עם החיים, להתעקש על התוכנית שלכם, להתעלם ממשברים חוזרים ונשנים או ליזום שינויים דרמטיים. עדיף לתת לדברים לקרות, לקרוא את הסימנים, ולפעול רק כשזה הכרחי או מגיע מלב שלם. למרות תחושת הדחיפות, ברוב המקרים לא יהיה נכון להגיב כעת, ובנושאים משמעותיים לעתיד- כדאי לדחות החלטות גדולות לפברואר- מרץ 2023.

האקליפס הבא בחלון הנוכחי יחול ב-9 לנובמבר. הוא נופל בסמוך לשמש וראש הדרקון של מדינת ישראל. במקביל, רטרו מארס מאתחל את מולות אורנוס-יופיטר של ישראל. המפה של הרשות הפלסטינית (כמוסד פוליטי) גם היא תחת השפעה ישירה של האסטרולוגיה הזו. מה יש לומר, בינגו ובינגו. הקצנה וסכנה בפתח. ארחיב בפעם הבאה. Take care!

Conspiracy by Roy Yariv

ללקוחות חוזרים

יומן אקליפס | כלי התבוננות אסטרולוגי | אשמח לערוך עבורכם יומן המפרט באופן כרונולוגי רשימת אקליפסים שהשפיעו בצורה משמעותית על מפת הלידה שלכם, בעבר ובעתיד | ההיזכרות והמודעות לשלבי ההתפתחות שעברתם והבחירות שקיבלתם בשלבים שונים של חייכם מאפשרת תובנה עמוקה, קבלה עצמית וזיהוי שיעורים חשובים | מתוך הבנת העבר ניתן לשנות את העתיד | תקבלו מסמך PDF שניתן להדפיס ולכתוב בו רשמים, זיכרונות ותובנות | ללקוחות חוזרים בלבד | 100 ₪