מבזק קוסמי, אוקטובר 2022 | ירח מלא בטלה

Tamar Aviyah פלנטות בנסיגה

ירח מלא בטלה | מארס, נפטון, העולם ואני

כל הכיוונים מובילים אל מארס. בימים האחרונים חל ירח מלא בטלה סמוך למולות כירון\ ונוס. היבטים של פלוטו (אבולוציה) והדרקונים (נסיבות קרמטיות) הטעינו את הירח הזה במשמעות ממעמקי הנשמה ואולי גם בטאצ' של אובסס או תסכול של תקיעות. ההיבט של כירון-ונוס מראה שאנחנו עוסקים באופן בו הפציעות הרגשיות שלנו מושלכות אל תוך מערכות היחסים האישיות והחברתיות. המסע של כירון בטלה (2018 עד 2026) עוסק בתהליכי מודעות וריפוי של תפיסת העצמי ושל ענייני מארס (שליט טלה) כמו זהות גברית, עצמאות, רצון, תשוקה, היכולת להוציא מהכוח אל הפועל, שאפתנות, תחרותיות, אלימות ושלל נוירוזות הקשורות להבעה והדחקה של מיניות וכעס. באם המפה האישית שלכם הושפעה ישירות מהירח-כירון בטלה ייתכן שאתם חשים בימים האחרונים את החלק בנפש שמרגיש פגוע, חריג ודחוי, קצת כמו חתיכת פאזל שלא מוצאת את מקומה ונשארת מחוץ לתמונה.

המולות לשמש-ונוס במאזניים מעידה שהמוטיבציה הנוכחית להתרפא מונעת על ידי השתוקקות ואידאליזציה של אהבה וחיבור הרמוני, או על ידי צורך להתגבר על חסמים ובעיות במערכות יחסים. המפה מתארת מהלך של ריפוי תפיסת העצמי, ובפרט ההשפעות של פגיעות רגשיות מהעבר על הזהות וההתנהגות בהווה, וזאת כדי שנוכל לשנות את האופן בו אנו תופסים את האחר\ת, ואת אופי היחסים שלנו איתם. ונוס-שמש מראות את הדרך עם סדרה של היבטים רבי השראה אל ראש הדרקון השואף אל תיקון נשמתי, אל ריבוע אורנוס-סאטורן המבקש לחדש, לעורר ולהאיר את דפוסי המחשבה המקובעים שלנו, ואל וסטה- שומרת האש במקדש. וסטה (יחד עם סאטורן בדלי) מעניקה דימוי של מחויבות ומסירות טוטאלית ללהבה הפנימית, ולאלו החולקים עימנו ייעוד רוחני משותף. היא שואלת- מה אנחנו מקדשים? אילו מערכות יחסים נחווה כאשר נציב במרכז תחושת הזהות והמסירות שלנו את הלהבה הפנימית, במקום את פצעי העבר הממאנים להשתחרר?

לא כולם מושפעים באופן אישי ומשמעותי מהאסטרולוגיה הזו, אבל במידה ואתם עוסקים בימים אלו באופן בו הזדהות עם סבל, חולי או פגיעות מהעבר משפיעות על מערכות היחסים שלכם, אני מציעה שתסתכלו אחורה לתקופה של סוף אפריל\ תחילת מאי 2022. זה היה הפרק הקודם בסיפור הנוכחי. האקליפסים של סוף אוקטובר ותחילת נובמבר יאפשרו לכם להתקדם לפרק הבא (או במקרים מסוימים לסיים את הסיפור), מבחינת פלוטו, שחזר כעת להילוך ישיר, התנאים הבשילו לשינוי.

*

מחר (ה-12 לאוקטובר) מארס יכנס לריבוע המדויק הראשון (מתוך שלושה) עם נפטון, זהו אספקט קשה שהולך ללוות את כל מהלך רטרו מארס עד מרץ 2023 ושבעיני יש לו תפקיד מפתח בהכנה שלנו לשינויים הקולקטיביים העצומים שצפויים בשנה הבאה. אני מציעה להבין את רטרו מארס דרך היחס שלו לפלוטו. אם פלוטו הוא הדחף של הנשמה להתפתחות (או לאחדות), מארס מתרגם את הדחפים האלו לרצונות של האגו. במיטבו, מארס רותם את המוטיבציה, הליבידו והרצון שלנו לפעולה בהנהגת הנשמה. מסיבה זו, זה לא רעיון טוב במיוחד לדכא או להתעלם מהמסרים של מארס, גם אם הם מופיעים בצורה אלימה או אנוכית. חשוב לחתור לעומק ולהגיע לרובד הנשמתי שמניע את הרצון והתשוקה (או הכעס). מארס ברטרו הוא הזדמנות לבירור הרצונות שלנו, ולעיתים – לטרנספורמציה עמוקה של המוטיבציות המניעות אותנו לפעולה.

בפעם הקודמת כתבתי על שלל פוטנציאלים שליליים של ריבוע מארס-נפטון, הכוללים (באופן חלקי): הונאה עצמית והונאה של אחרים, הכחשה, מניפולציות, ערפול תודעה, סבוטאז' בסתר, מלחמות אנרגיה, העדר גבולות מוסריים. פתחתם עיתון בזמן האחרון? בדיוק. הצעתי גם שהאספקט הזה יכול ללמד אותנו לעגן את הרצון-תשוקה בתודעה צלולה, מציאותית ואתית, גם אם נאלץ ללמוד בדרך הקשה. הפעם אני רוצה להצביע על פוטנציאל נוסף של העימות בין מארס- המייצג את תחושת העצמי הנפרד, האוטונומי, זה שרוצה ועושה, לבין נפטון- המייצג את האוקיאני והאחדותי, את ההיולי והנשגב, עצם רוחני ללא צורה. במילים פשוטות, יש כאן עימות בין שתי רמות תודעה שמתקיימות אצל כולנו: תודעת אחדות-כוליות ותודעת אגו-נפרד. העימות מתרחש במזלות תאומים-דגים, הרעיונות שלנו על אמת, רוחניות, ומציאות.

במיוחד עבור אלו מכם שיש להם פרקטיס רוחני, זה זמן מאוד פורה לאינטגרציה של התירגול עם המוטיבציות, הבחירות והמעשים של חיי היום-יום. הרטרו של מארס מתרחש בתאומים- ארכיטיפ של המיינד: חשיבה, המשגה, רעיונות, תקשורת. להבנתי יש כאן קריאה לבחון את הרלוונטיות ואת האפקטיביות של הרעיונות הרוחניים ופילוסופית החיים שלכם ביחס לבעיות ולצרכים האמיתיים כפי שהם מופיעים בחיי היום יום. יתכן שהגיע הזמן לריענון רציני בתפיסת העולם, תפיסת האמת ותפיסת העצמי.יתכן שהתורות המזינות את תפיסת העולם שלנו אינן מספקות הדרכה רלוונטית עבור ההתמודדיות בעולם הנוכחי. ארחיב בהמשך על הסיבות הקולקטיביות בגללן קריטי לברר כעת את הערכים והרעיונות הרוחניים המנחים את הבחירות שלנו, לקראת חילוף פלוטו לדלי וסאטורן לדגים.

לעת עתה, היו מודעים שריבוע מארס\נפטון מלא בפוטנציאל של משיחיות שקר ואגו טריפ מתעתע, אשלייתי, מבלבל ומחליש אנרגטית. תחומים מועדים לפורענות הם: חוויות משנות תודעה, גורו-אים לסוגיהם, התמכרויות לסמים ואלכוהול, דיסאינפורמציה, רכילות, שקיעה לעולם פנטזיות ואמון באנשים הלא נכונים.. עבור כולם, אני שבה ומציעה לנהל יומן שמתעד את ענייני מארס האישיים שלכם. במקום להדחיק, למסמס, להתכחש, להתנתק, או להשליך ולהתפרץ על אחרים – תהיו עם הרגשות ותכתבו אותם. הכתיבה עצמה מרפאת, מבהירה ומחברת לכנות והדרכה פנימית.

מצרפת אזהרת מסע לסוף אוקטובר\ אמצע נובמבר. המפה של ישראל מושפעת בצורה דרמטית מהאקליפס ותחילת רטרו מארס, באופן שמתדלק את הקיצוניות והאלימות שכבר בוערים בשאת. יש סיכוי נאה שתוצאות הבחירות (הנערכות ביום בו מארס סב על מסלולו) יתהפכו באמצע ינואר או במרץ 23.

בברכת אומץ, מודעות וטוב לב 💫

לקוחות חוזרים

עד סוף אוקטובר אני מציעה תחזית חצי שנתית (עד מרץ 23) שמתמקדת בהשפעה של רטרו מארס ומעבר פלוטו לדלי על המפה האישית שלכם | מפגש אישי בחיפה או בזום, 60 דקות, 250 ₪ | המלצתם עלי לחברים ומכרים? כל שני לקוחות חדשים שיגיעו אלי בהמלצתכם מזכים אתכם בשעה ייעוץ אסטרולוגי במתנה