מבזק קוסמי, אוקטובר 2022 | ריבוע מארס-נפטון

Tamar Aviyah פלנטות בנסיגה

שנה טובה כולם! אנחנו עדיין תחת השפעת הירח החדש במאזניים שחל במהלך ראש השנה והרעיף עלינו היבטי ונוס מורכבים. ונוס במאזניים- מיקומה הנוכחי- מעלה סוגיות של צדק ואתיקה במערכות יחסים (מכל הסוגים), בערכים שלנו (מה נחשב לטוב, יפה, ונכון), ובכלכלה. סוגיות אלו ימשיכו להעסיק אותנו במהלך אוקטובר כאשר השמש, ונוס ומרקיורי יעברו במזל מאזניים.

למרות שלונוס יש יחסי ציבור מצוינים כדיפלומטית חיננית ושוחרת הרמוניה, היא אינה במיטבה במסגרת המערך הנוכחי עם יופיטר (הימורים, הקצנה, אובדן מידתיות), נפטון (הסתרה, הונאה, אשליה) ואקסיון (כוח נטול מוסר, טעויות בלתי הפיכות). בשבוע האחרון קיבלנו דוגמאות מובהקות בהתנהלות הנכלולית ושלוחת הרסן של פוטין, בן מזל מאזניים, ובקמיקזה של ליז טראס, ראש ממשלת בריטניה, שהימרה על כל הקופה בשם ערכים כלכליים מנותקים מהמציאות. היבטים אלו מאלצים אותנו לשאול- האם מערכות היחסים וההנחות הכלכליות שלנו מבוססות על עובדות או על אשליות? כמה רחוק נלך בשם האידאלים והאידאליזציות שלנו?

איך שונוס משחררת את המולות לנפטון, מגיע מארס. ריבוע מארס-נפטון ילווה אותנו לאורך חודשי רטרו מארס עד מרץ 23. המשמעות היא שתהליך בירור וכיול הרצון, התשוקה וכוח הפעולה (מארס) יעבור דרך עימותים עם הכחשה, תודעה כוזבת או מטושטשת, אמת\שקר, הונאה ודיסאינפורמציה, אמונות וערכים דתיים\רוחניים שגויים, גבולות מוסריים והעדרם. במקביל, מארס חובר לאכילס ומזהיר מפני רצונות שמקורם בהרס עצמי או חולשות כרוניות ("עקב אכילס").

הבעיה של מארס-נפטון היא שיקול דעת לקוי. בריבוע עם נפטון, מארס נוטה להרשות לעצמו הפעלת כוח, תשוקה עיוורת או רצון עז מבלי להתחשב במגבלות החומריים והחובות המוסריים הנגזרים מקיומנו המשותף, מהמציאות של האחר ושל הגוף, ומהתלות ההדדית המאפיינת את החיים בכדור ארץ. נפטון מטשטש גבולות, לטוב ולרע. הוא יכול להשפיע בצורה מודחקת ועקיפה כתחושת בלבול, חולשה או הכחשה. הוא יכול לפעול באופן מכוון על מנת להסתיר, להסוות, ולהטעות. אבל ההשפעה הכי מתעתעת של נפטון היא יכולתו לדבר אלינו מעבר למגבלות המיינד המודע, דרך חלומות, תחושות אינטואיטיביות ורגישות לרובד האנרגטי. האם הקולות הפנימיים הללו מובילים להתגלות אמת? האם הם הונאה עצמית? דיברנו על כך שמארס שואל "מה אני רוצה" ורטרו מארס שואל "למה אני רוצה את זה". האתגר שריבוע נפטון מציב הוא ללמוד להבחין בין קולות פנימיים המגלים ידע עצמי לבין קולות המדבררים פחדים. על הצד החיובי, ריבוע מארס-נפטון מלמד אותנו כיצד לחבר ולעגן את התשוקה וכוח הרצון שלנו במחשבה צלולה, מציאותית ומוסרית, הפועלת עם החוכמה וההיגיון הבריא ולא נגדם. תאריכי מפתח הם 12 אוקטובר, 19 נובמבר, 14 מרץ.

תאריכים חשובים באוקטובר:
3 אוקטובר- מרקיורי חוזר להילוך ישיר ויוצר היבט פרודוקטיבי ומתמשך עם פלוטו. זמן מעולה לעבודה מנטלית, מחקר, ושיחות מרפאות. אסימונים נופלים, הבנות מתבהרות, ויש לנו אפשרות לשחרר בקלות רגשות רעילים ואמונות שפג תוקפן באמצעות כוח התובנה והכנות. היבט יציב ומתמשך מסאטורן למארס מספק תמיכה למי שישכיל להתמיד בבניית יסודות מקורקעים ויציבים לקראת פרויקטים ושינויים עתידיים.

9-12 אוקטובר –פוטנציאל פגיע ונפיץ. ירח מלא בטלה בצמידות לכירון , פלוטו בהילוך ישיר בגדי (ערעור הסדר הפוליטי, סמכות מסואבת) ומארס (מלחמה) נכנס לריבוע מדויק עם נפטון (בין השאר, גז). ארחיב לקראת הירח המלא. האקטיבציה של כירון\ונוס ושל פלוטו מאפשרת פריצת דרך ביכולת להיות נוכחים ביושרה במערכות יחסים. במקביל קיים פוטנציאל לפגיעה רגשית, הקפידו על יושר אא.

23-25-30 אוקטובר- סאטורן בהילוך ישיר, אקליפס בעקרב\שור, מארס נכנס לרטרו. הצעתי היא לקחת כמה ימים שקטים, להימנע מפעולות או שינויים דרסטיים. להימנע ממאבקים. להתיישב, להמתין, ולהקשיב.

גמר חתימה טובה.

ללקוחות חוזרים

עד סוף אוקטובר אני מציעה תחזית חצי שנתית (60 דקות, 250 ₪) המתמקדת בהשפעות של מארס רטרו ומעבר פלוטו לדלי על המפה האישית שלכם. זו קריאה שימושית במיוחד למי שמתכננים שינויים מקצועיים, מי שנמצאים בערפל לגבי הצעדים הבאים, ומי שמתמודדים עם סוגיות מארס- כעס, תשוקה ורצון.

אשמח להציע לכם שעה ייעוץ ותחזית במתנה על כל שני לקוחות חדשים שיגיעו אלי בהפנייתכם. תודה!