מבזק קוסמי, ינואר 2023

Tamar Aviyah אסטרולוגיה פוליטית, מעבר פלוטו לדלי, פלנטות בנסיגה

חודש די מוזר בפתחה של שנת מעבר קריטית לעידן דלי. בין מרץ 2023 לסוף 2024 פלוטו יזגזג בין המעלה האחרונה של גדי ולבין המעלה הראשונה של דלי. המעלה האחרונה של גדי מתארת את שיא הסיאוב הפוליטי, אליטה שלטונית חמדנית ותאוות שררה המתכססת השתלטות גרנדיוזית, אילומינטי-סטייל. המעלה הראשונה של דלי, להבדיל, מתארת קהילות שבונות אלטרנטיבות עבור הישרדות פיזית, תרבותית ורוחנית. שימו לב שמדובר בתהליך גלובלי, ואנחנו תורמים את חלקנו בגרסה המקומית שלנו כאן.

השנה תתחיל בהילוך איטי כאשר מארס ומרקיורי בנסיגה וכושר הפעולה שלנו עדיין קפוא במצב בדק בית, תכנון או המתנה. מארס עושה דבר חריג מאוד ועומד במקום על מעלה אחת במהלך כל החודש. זוהי מעלה טעונה בסימבוליזם של מלחמה ובמפה של ישראל היא מייצגת תוקפנות כלפי אוייבים. כל עוד מארס (אל המלחמה) עומד דום יהיה לו קשה לפוצץ דברים, אבל בפברואר הוא ישאט קדימה בדיוק כשפלוטו יכנס למעלה המתארת שלטון מסואב באמוק השתלטות. בפברואר-מרץ נקבל מארס על מלא, מתודלק ונטול מעצורים. בישראל- תקופה זו עשויה לערער את יציבות הממשלה (שהושבעה בול על מרקיורו רטרו) ואת כל מה שקרה מאז הבחירות (שחלו בול על מארס רטרו), אבל בהנחה שמדובר ביישום אגרסיבי ואימפולסיבי (מארס) של ההסכמים הקואליציוניים (תאומים) סביר שנראה מאמצע ינואר עד מאי שינויים מהירים מאוד במערכת המשפט, התקשורת והחינוך. השיח הביטחוניסטי בינואר ייתן אינדיקציה לגבי פוטנציאל תקיפה צבאית בפברואר-מרץ. מצטערת לומר- מארס בהילוך ישיר בתאומים מינואר עד מרץ זו תקופה עם פוטנציאל לסכנה גלובלית. אולי מלחמה גדולה, אולי נשק או מחלה שפוגעת בריאות ומערכת נשימה, על הצד החיובי- ייתכנו הסכמים שמרסנים את האגרסיות שהתבשלו בחודשים האחרונים. בסוף מרץ מגיעה סדרת מעברים קוסמיים מאסיביים שיביאו שינוי אג'נדה ושינוי אוירה ברמה הקולקטיבית והאישית. תחזיקו אצבעות שנעבור את החודשים עד אז בשלום.

ברמה האישית- ובכפוף להשפעות על מפת הלידה האישית שלכם- הטיים-ליין שאני מציעה היא להתניע פרויקטים ותוכניות אחרי ה-18 לינואר ולבנות על נקודת איפוס והתחלה משמעותית מסוף מרץ עד מאי. ארחיב על זה בתחזית שנתית שאשלח בקרוב.

ימים חשובים 

ינואר מתחיל תחת השפעת ירח חדש בגדי (מה-24 לדצמבר) ששילב מחשבה צלולה ומקורית עם פרגמטיזם ויכולת לראות קדימה. איך להגשים רעיון בצעדים הדרגתיים ומדודים. ב-29 לדצמבר מרקיורי מתחיל נסיגה בגדי, יתכן שחזון או רעיון משמעותי שנזנח בעבר (אולי בהקשר לעבודה, ייעוד, או תשתיות חיים) ישוב להיות מרכזי בתוכניות לעתיד. שלושת השבועות הבאים הן זמן טוב לעבד ולפרוט את הרעיון הזה, או פרויקט אחר שאתם מתחבטים בו מאז אוקטובר, לכדי תוכנית-מגירה מציאותית שהזמן למימושה יגיע באביב.

ב-1 לינואר צמידות ונוס-פלוטו פותחת את השנה בטנגו לוהט. הצמד הזה מעניק ללב עוצמה אדירה שיכולה להתבטא כקתרזיס מזכך אך יכולה גם לתדלק טריגרים אובססיביים ורגשות רעילים, תלוי מה יושב בלב. מרקיורי רטרו יכול להעלות באוב קשר מהעבר, וונוס-פלוטו יכולים להפעיל פגיעה ישנה או היצמדות הרסנית ועיקשת. מטרתם ללמד אותנו להבחין בין תשוקה של הנשמה לכבלים קרמטיים, ובין יחסי אהבה ליחסי שליטה. רמז: לתשוקה שעולה מהנשמה יש אפקט מגלה ומשחרר, לא כובל וכפייתי.

הימים עד הירח המלא בסרטן (6-7 ינואר) מלאים באספקטים מקסימים ומיטיבים לכל סוג של תקשורת הרמונית והתקשרות אנושית. הירח המלא זמן מבורך לחגוג קירבה כנה וחמה. באם ונוס-פלוטו חוללו שיט-סטורם בחייכם, אפשר לעבוד עם הגאות הרגשית של הירח המלא על מנת ליצור מרחב פרטי ומוגן ולעשות ניקוי רעלים ריגשי בכל הכלים שלרשותכם (אפשר להתחיל ממקלחת ארוכה וארוחה ביתית טרייה ונקיה).

הימים שבין ה-12 ל-19 בינואר יהיו מוזרים בהחלט ואני לא מציעה להתחיל שם דבר חדש בימים אלו. מארס ומרקיורי עוצרים, עומדים ומשנים כיוון. אם רטרו מארס רוקן אתכם מכוחות ומוטיבציה, זה תיכף משתנה. אם אתם להוטים להתקדם. רק עוד השהייה קטנה. תעמדו רגע בעין הסערה ותהגו בזה- "סוף מעשה במחשבה תחילה".

ב-21 לינואר יש ירח חדש במעלה הראשונה של דלי. אם יש לכם תוכנית חדשה, מסר לאומה, יוזמה יקרה לליבכם, צעד ראשון בתוכנית הבראה, לבלוב אהבה עתיקה או חדשה- זהו רגע מבורך ביותר להתחלה והתחדשות. הכוונות שנזרע בירח הזה (ובעקבותיו) עבור הכלל יאירו את דרכנו במהלך השנתיים הבאות של חילוף דלי, ועוד שנים רבות אחר כך. שאו ברכה. 🐣💛🙏

לקוחות חוזרים
New Year Speed Read ~מחר וליום אחד בלבד 🥂⭐☘️🐣
במהלך יום שישי 30 לדצמבר אני עושה יום מרוכז אחד ויחיד של תחזיות קצרות לשנת 2023. 15-20 דקות שיחה טלפונית, 100 ₪. זו יותר שיחת סינכרון מאשר תחזית מקיפה ומעמיקה. אתן לכם חומר למחשבה לסיכום 14 שנות פלוטו בגדי וחצי שנה של מארס בנסיגה, אסביר בקצרה איך מעברי הכוכבים המשמעותיים בשנה הקרובה ישפיעו על מפת הלידה שלכם ואתן לכם תאריכים מדויקים לצמתי הבחירה הבולטים.  שעות: 8:30 | 9:30 | 10:30 | 12:30 | 13:30 | 14:30 | 15:30

Art by Daniel Schneerson-Pergamenschikow