Roe Yariv, Star Collection 3

מבזק קוסמי, ספטמבר 2022 | נסיגת מארס

Tamar Aviyah פלנטות בנסיגה

נסיגת מארס החל ממחר עד מרץ 2023 | הצעה לעבודה פנימית

נסיגת מארס מתרחשת במקביל לסיום מהלך פלוטו בגדי- מסע שהחל ב2008 ועניינו טרנספורמציה של היחס שלנו אל סמכות, אחריות, והכוחות שמושלים ושולטים על חיינו. ברמה האישית, פלוטו בגדי דחק בנו לבחון מי ומה מחזיק בסמכות וכוח החלטה על חיינו (בגלוי או מאחורי הקלעים) והאם אנחנו מרוצים מהסידור הזה? קחו רגע להיזכר היכן הייתם ב-2008 ובאיזה תחום של החיים עברתם מהפכה מאז? היכן נאבקתם עם תחושת חוסר אונים ביחס לנסיבות החיים או כוחם של אחרים? היכן נמנעתם מלקחת אחריות ולקבל החלטות מציאותיות עד שסדרת משברים הכריחה אתכם לעשות זאת? איפה נדרשתם להוכיח יושרה לפתח חוסן פנימי וכושר התמדה? כל אחד חווה את פלוטו בגדי בתחום אחר של חייו. החל מאוקטובר ועד מרץ 2023 נפגוש מצבים שיבחנו מה למדנו, מה הבנו, ומה אנחנו בוחרים מעתה והלאה.

מארס מייצג את האופן בו נבטא רצון ותשוקה, מיניות, הישגיות, כעס וכל הטווח שבין תקיפות לתוקפנות. מארס מתאר "איך" נבטא רצון ותשוקה, אבל לא "מה" תוכן הרצון או "למה" דווקא תשוקה זו. פלוטו אחראי על שאלות אלו, בהיותו הממונה על הזיכרון הקרמטי אותו אנו מעבדים ומתקנים בתקופת חיים זו. מארס ופלוטו עובדים יחד על מנת לתעל דפוסים קרמטיים מהתת-מודע אל האישיות המודעת בדמות רצונות ותשוקות. מבחינת מסע הנשמה, הדפוסים הקרמטיים שמארס מצית ומלהיט בנפשנו עשויים להביא להתפתחות (המחייבת טרנספורמציה של אותו דפוס) או לקיבעון ושעתוק דפוסי העבר. חלק ניכר מהעבודה הפנימית כרוך בברור הרצונות שלנו וניתובם להתפתחות ולא לאינרציה.

ולשם כך יש לנו נסיגת מארס החלה בערך כל שנתיים. הפעם מארס ניסוג בתאומים, ארכיטיפ האחראי על חשיבה, אמונות ויכולות קוגניטיביות כמו זיכרון ולמידה. בעיני, נסיגת מארס בתאומים במקביל להילוכו של פלוטו במעלות האחרונות של גדי מסמנת תהליך מדהים של שינוי המוטיבציות המניעות אותנו לפעולה, שיכתוב של מערך האמונות ובחלק מהמקרים אפילו מחיקה של ההתניות הקרמטיות שהעסיקו אותנו במהלך 14 שנות פלוטו בגדי.

נסיגת מארס בתאומים היא התהליך הנפשי-תודעתי הדומיננטי ביותר בחצי השנה הקרובה והיא תתקדם בשלבים. השלב הראשון מתחיל מחר, ב-4 לספטמבר. אני מציעה לנהל יומן ולתעד בזמן אמת קונפליקטים פנימיים ואירועים בחיים המפנים את תשומת ליבכם לסוגיות של רצון ותשוקה (כולל בלבול או חוסר בהירות לגבי הרצון, הימנעות, תסכול, חסמים, עכבות, ענייני מצפון, אשמה, פחדים ו.. טוב הבנתם). שימו לב במיוחד אם לקונפליקט שמעסיק אתכם יש נופך אובססיבי או שהוא חוזר על עצמו בתצורות שונות במהלך שנות פלוטו בגדי. אם תתעדו את הצורות השונות בהן הקונפליקט הופיע עד כה, יתכן שיתבהר לכם הדפוס הקרמטי הראשוני ואיך להביאו להשלמה. השלב הבא יתחיל בסוף אוקטובר וימשיך עד 12 לינואר. בתקופה זו יש הזדמנות לפצח את הקוד, לשנות את התפיסה ואולי גם להפרע לגמרי משיעורים קרמטיים הקשורים למסע שעברתם עם פלוטו בגדי. מאמצע ינואר עד אמצע מרץ זה זמן של התכוונות חדשה, מטרות חדשות, איסוף של מקורות אנרגיה ומשאבים חדשים. ממרץ 23 והלאה- מחזור חדש של עשייה.

מצרפת רשימת תאריכים של נסיגות מארס שחלו במהלך פלוטו בגדי. נסו להיזכר מה עבר עליכם. אולי תזהו דפוס משמעותי הנוגע להגשמת הרצון שלכם והתפתחותו:
- ינואר 2008
- דצמבר 2009- מרץ 2010
- ינואר- אפריל 2012
- מרץ- מאי 2014
- אפריל – יוני 2016
- יוני - אוגוסט 2018
- ספטמבר - נובמבר 2020

Roe Yariv, Star Collection 3

Artist: Roy Yariv