מבזק קוסמי | אוקטובר 2023

Tamar Aviyah אסטרולוגיה פוליטית, ישראל-פלסטין

גילוי נאות: המבזק הקוסמי מגויס לקרב על התודעה הצלולה שהיא מקור הפעולה הנכונה, התובנה והחמלה. בלעדיה ניוותר שבויים של התניות, אמונות כזב ואסונות העבר, הנידונים לשעתוק הסבל. מי ייתן וכל הברואים יהיו משוחררים מסבל והגורמים לסבל. מי ייתן וכל הברואים ידעו אושר ואת הגורמים לאושר.

למגינת ליבי, אין ביכולתי לתאר את האסון הרב והסכנה שפוקדת אותנו באור חיובי ואין בפי בשורה קלה לגבי החודשים הקרובים. אני גם לא יודעת לומר מתי או איך המלחמה תסתיים. אם זאת, ניתן להסיק מספר דברים מהאופן בו העיתוי של מתקפת התופת הזוועתית בדרום והמלחמה שהחלה מופיעים במפה של מדינת ישראל.

ראשית, ניכר כי זוהי אכן מלחמת קיום מול אויבים החותרים להשמדת מדינת ישראל. להערכתי, זו אינה מלחמת הדת הגדולה עליה מפנטזים פונדמנטליסטים בני דתות אברהם. היא גם לא נראית כמו המלחמה האחרונה של ישראל. ממה שאני רואה במפה, נובמבר הולך להיות קשה מאוד אבל במהלך שנה הבאה ישראל תצא מהסכנה. יש סיכוי מסוים שבדצמבר-ינואר שלב הלחימה שהחל כעת יסתיים. אם לא, זה עלול להתגלגל ולהתפתח בשלבים עד שנת 2025.

שנית, המלחמה מופיעה כשלב בתהליך בן שלושים שנה שהחל ב-2021 ועתיד לשנות את הריבונות היהודית ברמה הפוליטית-משטרית, הרעיונית, והרוחנית. גם ההפיכה המשטרית שנחשפה בינואר 2023 היא שלב בתהליך הטרנספורמציה הגורלי הזה. למעשה, מתקפת הפתע בדרום חלה כאשר פלוטו סיים את נסיגתו הממושכת בדיוק על המעלה בה ניצב כאשר יריב לוין הכריז על ההפיכה המשטרית בינואר 2023. המסגור של התקופה הנוכחית הוא פלוטו בגדי בריבוע לדרקונים ואנו נשוב אל שיא עוצמת ההיבט הזה במהלך נובמבר-דצמבר. זהו העקרון האסטרולוגי המארגן של המציאות המקומית, הגלובלית והפלנטרית עד ינואר 2024. המעורבות של ההיבט הזה ביום הראשון של הטבח מעיד על כך המלחמה הזו מתקיימת בסקאלה פוליטית של משחקי מעצמות ומאבקי כוח של סדר גלובלי, זה לא עניין שמוגבל לישראל-פלסטין.

על מנת לזהות אנה אנו באים, אני מציעה להתייחס לכל האירועים הבאמת דרסטיים ומשני-מציאות שמתרחשים בזירות השונות, ובאמצעות שחקנים שונים (כולל אויבים מחוץ, כולל כל קבוצות האוכלוסייה בשטח הטריטוריאלי בשליטת ישראל), כזרמים בנחשול טרנספורמציה בעל מומנטום עצום שעלינו ובאפשרותנו לרתום ולנתב להתפתחות מתמדת. על פי הגישה שאני פועלת לאורה, המטרה העליונה אינה ניצחון או הישרדות פיזית, אלא הישרדות הטוב. הכלים הנדרשים להגשמת מטרה זו הם: כוונה, מעשה ויושרה- הלימה בין תוכנו, ברנו ומעשינו. את זה כולנו יכולים לעשות בכל הנסיבות.

שלישית, הבה נגדיל ראש ונרים את המבט לרגע. כאן, בפינה הקטנה שלנו על פני כדור ארץ אשר בליבה עיר קדושה לשלושת דתות אברהם, אנו עושים את חלקנו במסגרת טרנספורמציה הכוללת את הפלנטה, האנושות, והציוויליזציה האנושית בכללותה. העולם כולו, ואנו בתוכו, נסחפים כעת במורד נהר שוצף אל התחנה ההיסטורית הבאה- שנת 2025. מעגלים רבים מתחילים ב-2025, וזה אומר שעד אז אנחנו סוגרים מעגלים ומתמודדים עם השלכות מעשינו (ומעשי קודמינו) בעבר על מנת שנוכל להסיק מסקנות, לשנות אמונות ועמדות, ולזרוע את זרעי הכוונות שלנו עבור עתיד טוב יותר.

בשלבי מעבר בין סיום להתחלה, הכוונה לשמר, לשחזר או לשוב אל מה שהיה פעם היא כוונה שגויה ומסוכנת המובילה אל הפך ההתפתחות- הכחדה.

אחד המחזורים החשובים ביותר שנפתחים ב-2025 הוא נפטון בטלה, מעבר שישפיע רבות על סדר פוליטי, דתות, ותודעה קולקטיבית. נפטון בטלה מסמן מלחמות דת, כמו גם אפשרות להתחדשות רוחנית או התפתחות של אידאולוגיות פוליטיות ורוחניות חדשות. אלו השנים בהם הפונדמנטליזם הדתי, קנאות אידאולוגית, ותוכנות תודעה מזיקות שכוננו בעידן טלה ודגים (כולל היהדות, הנצרות והאסלאם) יתלקחו ויכלו את עצמם. זה קורה במקביל לפלוטו בדלי ואורנוס בתאומים, אשר צפויים לערער את המוסדות והמבנים החברתיים המוכרים לנו, הנורמות והערכים שאנחנו מחשיבים כאנושיים, ותחושת הבטחון במציאות הפיזית- כל אלו יתערערו על מנת להתארגן מחדש בסדר נאור יותר – אם נשכיל ליצור אותו.

המשיחיסטים, הג'יהאדיסטים והאוונגליסטים מריחים את חמשת דקות התהילה שלהם מתקרבות. ואולם, יש לי יסוד להאמין שהסיוטים שלהם יופרכו. המשיח לא יגיע, המתים לא יקומו לתחייה, ואלוהים לא יעניק שליטה בלתי מוגבלת לילדיו המועדפים. גם אם הפונדמנטליזם לסוגיו יגרום נזק, סבל ומוות רב (שוב), האנושות תמשיך הלאה עם רעיונות רוחניים ומבנים קהילתיים מעודכנים. ב-2038 נפטון יגיע לשור והרוחניות ההשמדתית, המרטירית, המתאיינת, מכחישת הגוף, הלוחמנית, והילדותית שמזינה את הדתות האברהמיות תמצא את עצמה נוחתת אל קרקע המציאות החומרית וסיבת קיומנו על פני כדור הארץ. נאחל לכולנו נחיתה רכה.

עד המעבר של נפטון וסאטורן לטלה ב-2025, המפה של מדינת ישראל חוצה רצף של צמתי שינוי משמעותיים בזה אחר זה - ינואר 2024, אפריל-מאי 2024, ינואר 2025, אפריל ויולי 2025. יש סיכוי שהמלחמה הנוכחית תסתיים בצומת הקרובה (דצמבר 23- ינואר 2024). לצד זאת יש סיכוי שהמלחמה תהפוך לסט נסיבות המעצב-מחדש את אפשרויות ההגשמה בצמתי השינוי הבאים.

במפגש אוכל להרחיב יותר על האופן בו המוטיבציות ונסיבות ההפיכה המשטרית משתלבות בנסיבות המלחמה, שלדעתי היקפה יתברר במהלך נובמבר. לעת עתה אצין כי אותם היבטים אסטרולוגים (בפרט בדצמבר\ ינואר ובאפריל-מאי 2024) שעשויים להעיד על הישג של ישראל בהקשר של מלחמת קיום נגד ארגונים ומדינות אויבות, מעידים גם על פוטנציאל רדיקליזציה דתית-אמונית ולאומנית קיצונית בהקשר של הציבור והמשטר הישראלי. האופן בו מלחמה מתמשכת (או רצף הסלמות 'שוברות כלים') עשוי לשרת את תוכניות השלטון הטוטליטרי והגאולה של הגורמים המשיחיים-כהניסטים צריך להשאר על הראדר של כולם.

מה עכשיו

מתקפת התופת המזוויעה של החמאס שחררה כמות אדירה של קרמה טראומתית קשה סביב דפוסי השמדה ועקירה. השמש עמדה דום על נפטון בבית 12 של ישראל וסביבו מקבץ אובייקטים קשים המסמלים נקמה, אכזריות, ומשבר קיצוני שיוצא משליטה. מיקום זה מתאר את הבור השחור של מאגר טראומות ההשמדה והקורבנות האצור בתת מודע הקולקטיבי של ישראל. נפטון מסמן טראומה ברמת הנשמה, ובבית 12 במאזניים הוא מתאר חוסר אונים וחוסר שליטה בפני איום השמדה טוטאלית, כמו גם זעם כלפי אלוהים, כלפי העולם וכלפי האחר הנתפס כסכנה קיומית וכמקור רוע מטאפיזי, על- או אל- אנושי. במקביל, מארס בצמידות לאופק של ישראל התלכד עם היבט פלוטו בריבוע לדרקונים שפירשתי בעבר. גם היבט אלים זה מצביע אל משבר רוע- לא מיתולוגי כי אם היסטורי- מעשה ידי אדם, תוצר של סדר חברתי מעוול אותו אנו נדרשים לשנות כעת.

כעת, דפוס ההשמדה הולך ומשתכפל בקצב מסחרר, מרעיל ומציף את התודעה הקולקטיבית של כווולם. אם אפרט את רשימת הזהויות הכלולות בביטוי החשוד "כולם" אני עשויה להגיע למעצר, אז תפרטו לעצמכם בלב. התוצאה הבלתי נמנעת תהיה השמדה רב-זירתית. אלא מה? ראו הוזהרתם, פן תידבקו ותשכפלו את עקרון ההשמדה הממיט אסון על האנושיות עצמה ועל האנושות כולה. נקודת הייעוד במפה של ישראל מצביעה אל החיסון והתרופה - שותפות. לא אחדות, כי אם שותפות ושיתופיות של הרבים והשונים (בית 4 דלי).

הצעקה, מונק. דפוס השמדה משתכפל ללא הכרה

חטופים. דפוס השמדה משתכפל ללא הכרה

בית חולים אל־אהלי. דפוס השמדה משתכפל ללא הכרה.

כעת, בחסות האקליפס ב-14-15 לאוקטובר ובשבועיים הקרובים-  היוזמה, החוסן הפנימי והעוצמה הצבאית של ישראל מועצמת. ואולם, אותו אקליפס מפעיל מחדש את האזורים שהופעלו במהלך מתקפת הפתע ב-7 לאוקטובר, ויחד איתם את תודעת ההשמדה, העקירה וזוועת העולם. ה- 18-19 לאוקטובר נראים כימים סוערים.

אנא היערכו לקראת תקופה קשה מאוד החל מהאקליפס הבא ב-26 לאוקטובר ועד סוף נובמבר. דגל שחור. זמנים מסוכנים במיוחד הם 26 אוקטובר עד 5 נובמבר, וה-12 עד 22 נובמבר.

בדצמבר 2023 -ינואר 2024, יש סיכוי לשינוי, הפוגה או סיום הלחימה. אזהרת רדיקליזציה פונדמנטליסטית-לאומנית יהודית.

אחרי ינואר 2024, מוקד העימות עובר פנימה לתוך ישראל והאוכלוסייה בארץ. פברואר-מרץ 2024 תהיה תקופה סוערת של מחאה והתקוממות מבית, אולי מאבק בין קבוצות באוכלוסייה.

אפריל-מאי 2024, game changer במדינת ישראל. על זאת- בהמשך.

המשך התחזית ופרשנות - במפגש אישי

את המשך התחזית והפרשנות שלי אציג במפגש זום פרטי. המפגש דורש הרשמה מראש, הוא לא יוקלט. בשעה הראשונה אציג תחזית ארוכה וקצרת טווח על בסיס המפה של מדינת ישראל, בשעה השנייה נעשה סשן שאלות-תשובות ודיון פתוח על המשמעות של האירועים והתהליכים האלו כחלק מהעבודה הפנימית שלנו והתיקון המשותף שהוטל על דורנו. אם אתם מעוניינים להצטרף, שלחו לי הודעה ואשלח לכם טופס הרשמה.

נאחל הגנה ללבבות, הגנה לכל החפים מפשע וכל אלו המחויבים ליצירת עתיד טוב יותר עבור כולם. בשורות טובות

אנה אנו באים

להצטרפות לרשימת הדיוור של המבזק הקוסמי בוואצאפ, שלחו לי הודעה 054-2288748